S CRM modulem vám žádný úkol neuteče

Modul CRM je skvělým pomocníkem ke zpřehlednění a zautomatizování obchodní  komunikace se stávajícími, ale také s potenciálními klienty. Na každou komunikaci můžete navázat další kroky, nastavení termínu splnění zakázky, přiřazení odpovědného zaměstnance a podobně.

Soustava úkolů prochází celým systémem a jednotlivé úkoly můžete navazovat na zaměstnance, lektory, ale také na studeny nebo na konkrétní kurz. Na veškeré naplánované události posílá systém upomínky a to na e-mail zodpovědné osoby, upomíná ji i po přihlášení do systému.

Co vám CRM a správa úkolů přináší?

  • Veškeré úkoly máte v systému MyCat na jednom místě
  • Získáte přehlednou historii komunikace s potenciálními klienty a studenty
  • Informační systém automaticky hlídá termíny pro plnění jednotlivých úkolů, na které vás také upozorní
  • Rozdělení komunikace mezi jednotlivé kontaktní osoby klienta

Modul trh suplování

Neztrácejte čas vyhledáváním suplujících lektorů

Ve chvíli, kdy potřebujete najít náhradního lektora pro suplování, jednoduše, na jedno kliknutí, odešlete nabídku všem volným lektorům, kteří mají v té době volno, učí daný jazyk a mají požadovanou kvalifikaci.

Žádná lekce nezůstane bez suplování

Lektoři, kteří mají o suplování zájem, se k danému suplování přihlásí. Následně pouze vyberete lektora, kterému lekci přidělíte.

Trh suplování ušetří koordinátorům čas, který by jinak strávili telefonováním s lektory. Automatizuje celý proces a vybraným lektorům umožňuje nabízet své lekce k suplování.